ניהול כוח אדם מצריך השקעה של משאבים רבים: ניהול, פיקוח, שיפור, ייעול, זמן חניכה ומשכורות. הטמעת אוטומציה לקווי יצור מאפשרת החלפה של כוח האדם המצריך משאבים מרובים בשיטות עבודה יעילות, מדויקות ואפשרויות פיקוח המשפרות את איכות התוצר ואת זמני הייצור.

הרובוטים התעשייתיים המוטמעים על ידי ארק אוטומציה מספקים ביצועים אמינים, עקביים ומדויקים המסוגלים להתמודד עם עומסים כבדים בסביבות עבודה מורכבות. הרובוטים המתוכננים ונבנים בחברה ניתנים לתכנות.

רובוט סקארה

YouTube video

 

רובוט SCARA בעל 4 צירים המחוברים למרכז פנימי המסתובב על ציר ה-Z אשר בתורו מחובר לחלק חיצוני המסתובב על המפרק שאליו מחובר ציר בעל יכולות תנועה מעלה-מטה ובסיבוב.

רובוט ה-SCARA מצטיין ב-Pick & Place מהיר במיוחד, כולל 3-4 צירים ומיועד לעבודות מדויקות. ניחן במאפיינים ייחודיים כגון אמינות גבוהה, דיוק מקסימלי ומהירות ייחודית. ה-SCARA קל ונוח לשימוש, ידידותי למשתמשים, נגיש וקומפקטי.

רובוט עכביש

רובוטים מסוג עכביש מהירים יותר מהרובוטים בעלי הזרועות (לדוגמא: העברת חלק 200 מ”מ בפחות מחצי שניה), ניתן לחבר את הרובוט למצלמה חכמה ולבצע איסוף והנחה של פריטים במהירות גבוה מאוד.

העכביש מתאפיין ביכולת האצה מהירה וזמן מחזור מינימלי. חסרונו של רובוט העכביש הוא בכושר הנפה קטן יחסית ושטח עבודה מוגבל.

רובוט שישה צירים

רובוט 6 צירים מאפשר ביצוע מגוון פעולות בכל תחומי התעשייה: פרמצבטיקה, מיכון תעשייתי, מכונות ייצור (CNC, מחרטות וכרסמות), תעשיית המזון, חקלאות, סטארטאפים ועוד.

רובוט 6 צירים הוא למעשה הרובוט הפופולרי ביותר בתעשייה, ומשמש לביצוע פעולות רבות כמו צביעה, ריתוך, תיברוג, העברת חלקים בין מגשים, וטעינת מכונות שונות.

אנחנו יודעים לבנות תאים רובוטים הכוללים מערכות ראיה ומסועים על מנת לספק ללקוח את המערכת האופטימלית עבורו.

בנוסף, לחברת ארק אוטומציה ניסיון רב בפיתוח גריפרים מתקדמים והתאמתם לרובוט האידאלי למטרת הייצור. הגריפרים משולבים בעזרים פנאומטיים ומכניים.

התמחויות עיקריות של מחלקת אוטומציה לקווי יצור :

  • תכנון, פיתוח, ייצור והטמעת מכונות הרכבה, מבדקים ומערכות משולבות טכנולוגיות חכמות.
  • פיתוח מערכים ומכונות מולטי-דיציפלינאריות.
  • ייצור והקמה של רובוטים לתפעול תחנות עבודה והעברה בין תחנות: הטענה, הנחה, שינוי ופריקה ממכונות.
  • תכנון ופיתוח מערכות מתקדמות לבדיקות איכות בתחומים שונים, פיקוח ובקרה מתקדמת.
  • ליווי אישי של הלקוח לכל אורך התהליך.

פיתוח וייצור מנגנונים מתקדמים משולבים בתחומי המכניקה, הנדסה, אלקטרוניקה ותיכנות.

אנו מלווים את הלקוח לכל אורך הדרך, החל משלב האיפיון הטכני הראשוני, תוך התייחסות למכלול הצרכים היייחודיים (תשומות, תפוקות, סביבת עבודה רלוונטית), ממשק המשתמש, התבססות על נתוני הנדסת אנוש, תקני בטיחות נדרשים ועוד.

על ידי תכנון מעמיק ואיתור של כשלים עתידיים אפשריים, צוות התכן מאתר פתרונות יעילים ומתווה את התכנון העתידי. טיפולים מוקדמים בכשלים פוטנציאליים חוסכים הוצאות עתק בשלבים מתקדמים יותר. לאחר תכנון ראשוני, ניגשים לשלב יישום המפרט הטכני, על פיו בונים את המכונה.

בתום התהליך, הלקוח מקבל תיק מפורט הכולל בתוכו את כל המידע הרלוונטי לצורך תכנון וביצוע אוטומציה בקווי יצור .

צרו קשר

למידע נוסף השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

    מאמרים נוספים

    נגישות